جاب تلنت

  • ۰
  • ۰

چگونه شغل خود را در تبلیغات شروع کنیم

آیا به دنبال فعالیت حرفه ای برای ایجاد تبلیغات در تلویزیون ، رسانه های چاپی یا آنلاین یا رادیو هستید؟ برای کسب راهنمایی در مورد چگونگی شروع کار ، این مقاله عالی را از The Balance Careers بررسی کنید!

 

طرفداران تبلیغات تبلیغات پولی را برای تلویزیون ، رادیو ، رسانه های چاپی و آنلاین ایجاد می کنند و استراتژی هایی برای هدف قرار دادن موثر گروه های خاص مصرف کننده که ممکن است محصولات یا خدمات را خریداری کنند ، طراحی می کنند. این کار توسط آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای به نمایندگی از سازمان های مشتری و همچنین توسط کارکنان بازاریابی داخلی برای سازمان های خود انجام می شود.

 

مشاغل تبلیغاتی

بخش خلاقیت

اعضای کارکنان این بخش اجزای بصری تبلیغات را طراحی می کنند و نسخه ای از تبلیغات تجاری ، تبلیغات چاپی و وب سایت ها را می نویسند. دستیار خلاق ، دستیار کپی و دستیار طراحی نقش های معمولی سطح ابتدایی هستند. استعداد هنری ، تفکر خلاق و مهارت های نوشتاری مستند شده توسط نمونه کارها برای کاندیداهایی که این مشاغل را هدف قرار می دهند بسیار مهم است.

 

گروه رسانه

این بخش در مورد رسانه های مناسب برای اهداف خاص مصرف کننده تحقیق می کند ، برنامه هایی را برای دستیابی به مخاطبان با هزینه مناسب تنظیم می کند و زمان و مکان را از رسانه ها خریداری می کند. دستیار برنامه ریز رسانه ، دستیار محقق رسانه یا دستیار خریدار رسانه ، نقش های معمولی سطح ابتدایی هستند. مهارت های تحلیلی ، توانایی کمی و مهارت های مذاکره توسط کارفرمایان کارکنان رسانه ارزش گذاری می شود.

 

خدمات حساب

اعضای کارکنان در این بخش مشتریان و کارمندان آژانس رابط کاربری خود برای کمک به سازماندهی برنامه ها و جلب رضایت مشتریان ارائه می دهند. هماهنگ کنندگان حساب از کار مدیران حساب در سطح ورودی پشتیبانی می کنند. احساس انس با افراد ، مهارت های ارتباطی ، توجه به جزئیات ، مهارت های سازمانی و ارائه برای موفقیت حیاتی است.

 

بخش تولید

این بخش مسئول ایجاد فیزیکی تبلیغات و تبلیغات تعاملی است. دستیاران تولید در این فرآیند خلاقانه از کار تولیدکنندگان و مدیران تولید حمایت می کنند. استخدام های جدید باید جزئیات گرا ، با زیرکی ، به خوبی سازمان یافته و دارای ذاتی ذاتی برای ارتباط تصویری باشند.

 

الزامات آموزش

برای اکثر تبلیغات ، تبلیغات و موقعیت های مدیریت بازاریابی ، مدرک کارشناسی لازم است. برای موقعیت های مدیریت تبلیغات ، کارفرمایان ممکن است لیسانس تبلیغات یا روزنامه نگاری را ترجیح دهند.

 

نکاتی برای شروع شغل در تبلیغات

دانش آموزان دبیرستان و دانشگاه می توانند با انجام برخی از موارد زیر یا تمام موارد زیر ، خود را برای ورود به حوزه تبلیغات آماده کنند:

 

با شرکت در کلاس هایی که شما را در معرض تئوری ها و استراتژی های بازاریابی محصولات و خدمات قرار می دهد ، دانش کاملی در مورد بازاریابی ایجاد کنید.

 

برای روزنامه مدرسه ، مجله یا سالنامه خود در بخش تبلیغات کار کنید. شما می توانید نقش هایی را به عهده بگیرید که به شما امکان می دهد طراحی / تبلیغ تبلیغات ، نوشتن کپی ، امنیت مشتری های تبلیغاتی و طراحی گزینه های تبلیغاتی متناسب با نیازهای آنها را تجربه کنید.

 

با توجه به موضوعات مورد علاقه ، صفحات وب و وبلاگ ایجاد کنید. برای ارتقا sites سایت های خود و افزایش بازدید ، از رسانه های اجتماعی و سایر تکنیک های بازاریابی استفاده کنید. موفقیت خود را در گسترش مخاطبان خود ثبت کنید.

 

با باشگاه ها و سازمان های دانشجویی نقش تبلیغاتی و تبلیغاتی را بر عهده بگیرید. برای افزایش حضور در مراسم و گسترش عضویت در باشگاه ، برنامه های خلاقانه طراحی و اجرا کنید.

 

در کلاس ها و سمینارهای تبلیغاتی ثبت نام کنید که می توانید برای نمونه کارهای خود کمپین بسازید. دانش آموزانی که بخش خلاقیت را هدف قرار می دهند باید مدارس تبلیغاتی تخصصی مانند "Creative Circus" یا "The Portfolio Center" را در نظر بگیرند.

 

در تلویزیون یا رادیو دانشگاه خود کار کنید ، جایی که می توانید تبلیغات ایجاد کنید و تولید کنید. این اغلب شامل ایجاد کمپین هایی برای مکان های خدمات عمومی برای دانشگاه ها / سازمان های جامعه است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این زمینه ، با متخصصین تبلیغات برای مصاحبه اطلاعاتی ملاقات کنید. توصیه های مربوط به افراد حرفه ای را از طریق دفاتر راهنمایی و شغلی و همچنین تماس های خانوادگی دریافت کنید.

 

سایه شغلی را در نظر بگیرید که در طول تعطیلات مدرسه با آنها رابطه خوبی برقرار می کنید.

 

به سازمانهای حرفه ای تبلیغاتی بپیوندید که اجازه عضویت دانشجویی را می دهند. با اعضا ارتباط برقرار کنید ، در کنفرانس های دانشجویی شرکت کنید و در مسابقات دانشجویی شرکت کنید (از معلمان و اساتید توصیه بخواهید).

 

تا آنجا که ممکن است در کارآموزی در شرکت های بازاریابی محلی ، رسانه ها یا تبلیغات شرکت کنید. بیشتر این نقش ها بدون حقوق خواهند بود ، بنابراین در نظر بگیرید که یک دوره کارآموزی نیمه وقت را با یک شغل پرداخت شده مرتبط کنید.

  • ۰۰/۰۲/۱۹
  • سید غلیرضا موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی